Advies & digitale strategie

Enkel aanwezig zijn op het web is de dag van vandaag niet meer voldoende. Daarom staan we je bij in jouw digitale avontuur.  We geven pro-actief advies over je digitale transformatie en definiëren, samen met jou, de belangrijkste doelen van het project.

Advies & digitale strategie

In dit proces werken we concepten uit die we toetsen aan de werkelijkheid. Daarnaast hebben we ook aandacht voor de gebruikservaring en definiëren we de Key Performance Indicators (KPI's) op basis van de te halen doelstellingen.

Daarnaast vinden we het ook belangrijk om, op basis van jouw budget, de waarde of return on investment (ROI) van het project te optimaliseren.

Wij zijn ervan overtuigd dat elke website of applicatie een specifiek doel of zelfs meerdere doelen moet hebben en deze ook moet waarmaken. Deze doelen kunnen heel verschillend zijn per project, hieronder enkele voorbeelden:

  • Online zetten van nieuws en/of persberichten moet mogelijk zijn in een tijdspanne van vijf minuten na het inloggen in het systeem.
  • Kwalitatieve leads genereren, die automatisch in het gewenste CRM systeem toegevoegd worden zodat deze ook daadwerkelijk geconverteerd worden naar klanten via de opgezette sales flows.
  • De automatisatie en optimalisatie van interne bedrijfsprocessen
  • Informeren van de verschillende doelgroep(en) over het bedrijf, haar unieke aanpak, innovaties, mensen en successen.
  • Het actief aantrekken en aanhouden van talent
     

We doen dit samen in een discovery phase waarin we samen een plan van aanpak, of een roadmap, uittekenen die zowel op korte als op lange termijn steek houdt.

EntityOne is een erkende KMO-portefeuille dienstverlener. Dit betekent dat een deel van de discovery phase via een subsidiemaatregel kan gesteund worden. Alle informatie over de KMO-portefeuille kan je hier vinden.

Heb je nog vragen over of interesse in ons advies & digitale strategie?