Drupal support

Op zoek naar een betrouwbare technische partner die jouw Drupal platform(en) onderhoudt en beheert? Dat treft! Met onze Drupal supportdienst meld je nieuwe behoeften, bugs, incidenten en stel je al je vragen over je website of webshop.

Via een Service Level Agreement (SLA) beschik je bovendien zorgeloos van een continu beveiligde & performante Drupal platform. Ontvang hier Drupal Support.

Drupal support

Dat treft! Bestaande projecten verder beheren en onderhouden is ook één van onze sterktes. Je bent bij ons dus aan het juiste adres! We hebben een gespecialiseerd support team die klaarstaat om je verder te helpen. 

Je online platform lanceren, da’s nog maar het tipje van de ijsberg. Het is het startschot van een duurzame samenwerking. Technologie evolueert voortdurend waardoor je continu rekening moet houden met security-updates, uitbreidingen en patches. Allemaal noodzakelijke onderdelen zodat je Drupal platform blijft presteren, uitbreidbaar is en veilig blijft.

Bij het overnemen van bestaande Drupal projecten is het wel nodig om eerst een Drupal audit uit te voeren.

Pro-actieve ondersteuning

We voeren critical updates uit wanneer Drupal.org die vrijgeeft. En wel zo snel mogelijk want alleen zo blijft je Drupal platform optimaal beschermd. En da’s nodig om te genieten van een veilige online omgeving. Zowel voor jou als je gebruikers. Je ontvangt hierover de juiste communicatie, want ook daarin zijn we pro-actief.

Centraal aanspreekpunt

Je hebt een vast aanspreekpunt voor al je vragen via support@entityone.be. Van uitbreidingen en updates tot andere ondersteuning. Zo communiceren we op een efficiënte manier en lossen we al je issues op.

Onderhoud en veiligheid

We voeren beveiligingsupdates uit zodat je Drupal platform performant blijft en veilig is. Je bent betrokken bij alle ingrepen. En in noodsituaties, zoals critical updates, hebben we altijd een plan klaarliggen.

Uitbreiding

Wil je nieuwe functionaliteiten toevoegen, extra componenten implementeren of een redesign ontwikkelen? Als technische partner voeren we alles tot in de technische details uit. Geef je voorstellen aan ons door en we maken er samen iets moois van.

Alle technische vorderingen volg je op de release site. Opmerkingen/klachten over die tussenstap voor er wordt live gegaan én over de live site (=productie) communiceer je via het ticketing systeem Zendesk. In Zendesk krijgt de project owner een login waarmee die elke opmerking kan doorsturen, met screenshots waarop wordt aangeduid waarover het gaat. Elk ‘ticket’ wordt automatisch genummerd en gelabeld zodat er tussen beide kanten geen misverstanden bestaan.

Wat zijn de voordelen van een Service Level Agreement (SLA)-contract?

Heb je nog vragen over of interesse in onze Drupal support?