SEO/SEA

EntityOne SEO/SEA

SEO/SEA

Je website gaat enkel renderen als je bezoekers krijgt. Onderdeel van deze strategie is Zoekmachine optimalisatie (SEO) en Adverteren op platformen als Google en Facebook (SEA).

Om dit op te volgen gebruiken we Google Analytics en Google Tag Manager.

Zoekmachine optimalisatie (SEO)

Om zoveel mogelijk kwalitatieve bezoekers te hebben op de website moet de inhoud zo relevant mogelijk zijn. Niet enkel de kwaliteit van de teksten, maar ook de technische omkadering: geen HTML fouten, correcte URL van de pagina, meta tags aanwezig en nog veel meer.

Wij zorgen ervoor dat aan alle technische voorwaarden wordt voldaan en we kunnen tekstschrijvers inschakelen indien nodig.

Adverteren op platformen als Google en Facebook (SEA)

Je kan ook advertenties plaatsen op platformen zoals Google en Facebook. Dit is een heel gerichte vorm van adverteren waar je heel goed je doelpubliek kan bepalen. Het kost ook enkel geld als een bezoeker op de advertentie klikt.

Wij helpen je met het opzetten en onderhouden van de advertentiecampagnes. Hierdoor wordt de gemiddelde kost per klik (CPC) een stuk lager en ga je meer kwalitatieve leads hebben voor minder budget.

Google Analytics

We volgen het resultaat van alle acties in de eerste plaats op met Google Analytics, een gratis tool waarmee we kunnen zien welke pagina's het meest bezocht worden, welke apparaten er gebruikt worden, wat de gemiddelde laadsnelheid is, etc. Op basis van deze resultaten kunnen we dan slimme wijzigingen doen aan de website.

Google Tag Manager

Een tool die nog een stapje verder gaat dan Google Analytics is Google Tag Manager. Hiermee kunnen we het gebruik van specifieke features in kaart brengen zoals de gemiddelde scrollafstand, downloads gegroepeerd over verschillende urls, etc.

Leer meer over

Blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief