Buromac - AZG kaarten

Buromac is één van de grootste spelers in Europa op vlak van eindejaars-  en gelegenheidsdrukwerk. Wij onderhouden en vernieuwen hun website in Drupal!

Sector:

Overige dienstverlening

Eindejaars-  en gelegenheidsdrukwerk op maat van hun klant

Buromac is een leverancier van basisproducten rond drukwerk voor begrafenisondernemers, doopsuikerwinkels, drukkers,.. die deze producten verder bedrukken of afwerken op maat van hun klanten.

Daarnaast heeft Buromac ook een eigen webplatform voor bedrukkingen, gebouwd in Drupal. Bij elke aankoop storten ze een deel van het bedrag door naar het goede doel. Een nobele zaak! Wij zijn dan ook trots om mee te bouwen aan dit platform.

Thumbnail

Kleurenschema dynamisch aanpasbaar

Het platform dat wij bouwden omvat de volgende websites:


We zorgden ervoor dat de klant per website het kleurenschema dynamisch kan aanpassen en personaliseren. De producten die beschikbaar zijn op de website komen rechtstreeks uit het achterliggende ERP systeem van Buromac.

Daarnaast onderhouden we voor Buromac ook nog het bekende kaartjes-platform: Tadaaz! (http://www.tadaaz.be).

AZGkaarten

Kerstkaarten voor het goede doel

Op de website zelf kunnen klanten kerstkaarten bestellen waarvan een deel naar het goede doel gaat. We optimaliseerden de website verder voor mobile devices om ze toegankelijk en performant te maken los van het toestel waarop je de site bezoekt.

We zorgden er met andere woorden voor dat klanten om het even wanneer vlot bestellingen kunnen plaatsen, met een zo aangenaam mogelijke gebruikservaring!

Personaliseerbaar drukwerk

Nadat een product is toegevoegd in het winkelmandje op de website, krijg je de optie om je producten te personaliseren. Dit krachtig, complex maar gebruiksvriendelijk proces werd door ons volledig uitgebouwd.

De klant kan alles naar eigen wensen instellen. Zo kan er gekozen worden voor het aantal producten (of de oplage), het aantal gebruikte kleuren in de kaart en specifiek welke kleuren, het lettertype,  het type enveloppen, enzoverder! Op deze manier heeft de klant volledige controle over het drukwerk en het resultaat.

Op basis hiervan doen we realtime prijsberekeningen met data uit het achterliggende ERP systeem. Bij een effectieve bestelling zenden we dit ook terug naar het achterliggende ERP systeem om alle nodige processen op te starten om de producten te gaan drukken en verzenden.

Wanneer de klant ingelogd is met een eigen profiel, kan deze in de back-end van Drupal alles makkelijk opvolgen en aanpassen waar nodig! 

Neem zeker zelf een kijkje op de websites, bestel een kaart en steun samen met ons het goede doel!

Heb je nog vragen voor ons of wil je eens afspreken?